پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: درنیمه نخست امسال 20 هزار و 615 مسافر با پروازهای این فرودگاه جابه جا شده اند.

شعار سال: سیدمهدی رزاز سه شنبه اظهار کرد: در این مدت 10 هزار و 451 مسافر با استفاده از پروازهای مسافربری وارد بجنورد شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7.9 درصد کاهش دارد.
مدیر فرودگاه بجنورد افزود: در این مدت 10 هزار و 164 نفر مسافر خروجی نیز در فرودگاه بجنورد خدمات رسانی شدند که این رقم نیز در مقایسه با نیمه نخست پارسال 4.7 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه این جابه جایی ها در قالب 290 پرواز انجام شده است اظهار کرد: شمار پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه بجنورد طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9.3 درصد کاهش داشته است.
به گفته رزاز در نیمه نخست امسال، 54 هزار و 699 کیلوگرم بار با پروازهای ورودی از تهران به بجنورد حمل شده است و 61 هزار و 289 کیلوگرم بار با پروازهای خروجی به تهران جابه جا شده است که میزان بار ورودی به استان 5.4 درصد و میزان بار خروجی نیز حدود یک درصد کاهش دارد.
شرکت هواپیمایی ماهان و هواپیمایی آسمان هر کدام سه روز در هفته در فرودگاه بجنورد نشست و برخاست دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 25 مهر 96، کد مطلب: 82699497:www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین