پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
در پی لغو تحریمها و بازگشت ایران به بازارهای جهانی نفت، تهران تلاش دارد تا امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران به عنوان تنها بازاریاب این کالا وارد عمل شده و مشتریان خود را از دسترس واسطه ها دور کند.

شعار سال: رویترز از دهلی نو گزارش داد که یکی از مدیران شرکت ملی نفت ایران در نامه ای به پالایشگران در هند تاکید کرده که حق فروش نفت ایران به یکی طرف دیگری واگذار نشده است.

در همین ارتباط، یکی از مسئولان شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده که سیاست بازاریابی مستقیم این شرکت دولتی در سراسر جهان اجرا می شود.

این رویداد، در پی رفع تحریمها و تلاش ایران برای رساندن تولید نفت به بیش از سه میلیون بشکه در روز و افزایش ٥٠٠ هزار تا یک میلیون بشکه ای صادرات صورت گرفته است.

براساس اعلام وزارت نفت، بخشی از تولید نفت خام ایران در دوران تحریم ها از طریق دلالان فروخته می شد هر چند درباره تعداد آنها و حجم معاملات صورت گرفته اطلاعی در دست نیست.

اکنون ایران قصد دارد کنترل کامل عملیات فروش نفت خام خود را دوباره به دست آورد.

در نامه ای که رویترز اعلام کرد در تاریخ ١٣ ژانویه به امضای سید محسن قمصری، مدیر بین الملل شرکت ملی نفت ایران رسیده است، خطاب به مشتریان این شرکت در هند به عنوان دومین خریدار عمده ایران تصریح شده که سراغ واسطه ها نروند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394، کد مطلب: 94110200667 :www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین