پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان سن زدگی گندم در چهارمحال و بختیاری 70 درصد کاهش یافت.

شعار سال: کیقباد قنبری 26 مهر ماه در ستاد تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حرکت به سمت صنعتی‌سازی و استانداردسازی تولید نان در استان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه میزان سن زدگی گندم در چهارمحال و بختیاری 70 درصد در سال جاری کاهش یافته است، تصریح کرد: کیفیت گندم تولیدی امسال این استان از سال گذشته مرغوب‌تر است.

مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانیکیفیت گندم استان خاطرنشان کرد: گندم این استان نسبت به دیگر استآن ها گلوتن پائینی دارد و برای رفع این ضعف و عدم کیفیت همواره گندم از دیگر استآن ها برای مخلوط کردن با گندم‌های برداشت شده استان خریداری می‌شود.

قنبری بهسازی انبارهای گندم و آرد را ضروری دانست و گفت: سازمان تعاون روستایی مکلف به بهسازی و تجهیز انبارهای آرد و گندم به دستگاه‌های مکانیزاسیون است.

قنبری خاطرنشان کرد: با توجه به نارضایتی برخی مردم از کیفیت نان می‌طلبد تا در راستای آموزش خبازان بیشتر توجه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری نیز میزان صادرات دام از ایران به سایر کشورها را 800 تا یک میلیون رأس دام اعلام کرد . گفت: سیاست دولت این است که همواره صادرات دام را اجرا کند تا در صورت کمبود گوشت قرمز در ایران، امکان واردات نیز باشد.

ذبیح‌الله غزیب با اشاره به اینکه از نظر بهداشتی تنها 72 ساعت مهلت تولید گوشت است، تصریح کرد: از آنجائیکه ورود گوشت از طریق زمینی 60 ساعت به طول می‌انجامد و تنها 12 ساعت فرصت توزیع آن است تا فاسد نشود مقرر شد ورود گوشت از طریق هوایی اقدام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 967-10014-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین