پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ۶۰ میلیارد تومان توافق نامه در سال جاری در حوزه ورزش در استان کردستان اجرایی می شود.

شعار سال: حامد جولایی صبح امروز در دیدار معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزات ورزش و جوانان با استاندار کردستان که در سنندج بر گزار شد، گفت: در آغاز به کار دولت تدبیر و امید در کردستان بیش از ۱۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی صفر تا ۲۵ درصد را تحویل گرفتیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان وی با بیان اینکه ۱۲ پروژه نیمه تمام دیگر در استان برای به بهره برداری رسیدن باقی مانده است، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به استان کردستان داشت و تا به الان ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام را به اتمام رسانده ایم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۶۰ میلیارد تومان توافق نامه بسته می شود، افزود: سهم استان کردستان از ارزش افزوده ۲۵ میلیارد تومان بوده که به دو حوزه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده که از این میزان ۲۱ میلیارد تومان به ورزش و جوانان اختصاص داده شده است.

جولایی گفت: در شش ماه اول سال ورزشکاران کردستانی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ مدال را کسب و تاکنون میزبانی ۱۷ مسابقه کشوری و ملی را در کردستان برگزار کرده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه ۷۰ تیم ورزشی استان در لیگ های سطح اول کشور حضور دارند، اظهار کرد: ورزش کردستان در دولت تدبیر و امید جهش بسیار خوبی به خصوص در بخش بانوان کرد و اکنون بانوان کردستانی در اکثر رشته های ورزشی در لیگ برتر حضور دارند.

وی گفت: نبود حامیان مالی و اسپانسر ار عمده مشکلات موجود در استان کردستان است و جدا از آن نبود خوابگاه مناسب وعدم تکمیل سالن شش هزار نفری سنندج از عمده مشکلات موجود ورزش در کردستان است.

جولایی افزود: سالن شش هزار نفری سنندج بعد از ۱۲ سال وعده وعید هنوز تکمیل و به اتمام نرسیده و اکنون برای تکمیل آن ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که وزارت ورزش قول اتمام آن تا پایان سال ۹۷ را داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: برای تکمیل سه پروژه که در مجموعه ۲۲ گولان سنندج وجود دارد و رسیدن به مجموعه ای ایده آل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: امروز دو پروژه که در دولت یازدهم کلنگ آن به زمین خورد افتتاح می شود در ماه آینده نیز سه پروژه ورزشی دیگر دیگر در شهرستان کامیاران به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان در ادامه سفر خود دو پروژه ورزشی در شهرستان مریوان را افتتاح می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 4117787:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین