پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
استاندار زنجان تاکید کرد: هیچ یک از دستگاه‌ها نمی‌توانند خلاف مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفتار کنند.

شعار سال: اسدالله درویش‌امیری شامگاه سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه دبیرخانه این کارگروه باید گزارش خود را در مورد دستگاه‌هایی که وظایف خود را در این حیطه عمل نکرده‌اند، ارائه دهد، افزود: هیچ دستگاهی نمی‌تواند برخلاف مصوبات کارگروه رفتار کند؛ چرا که مصوبات این کارگروه فراتر از مسئولیت‌های ذاتی دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی با یادآوری اینکه دستگاه‌ها به هیچ وجه نباید با تصمیمات غیرمسئولانه خود، اشتغال کارگران و سرمایه سرمایه‌گذاران را مورد تهدید قرار دهند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال برای استان و در راستای تحقق یکی از شاخص‌های اصلی شعار امسال، همه جوانب باید در پرداخت تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شود.

درویش امیری افزود: مطالبات دولت باید وصول شود و در صورتی که شخصی یا شرکتی از فرصت حمایت از تولید دولت، سودجویی می کند، باید پیگیر دریافت مطالبات باشیم اما در مقابل، شرایط آن دسته از واحدهای تولیدی که توان تامین منابع مالی کافی را ندارند را هم مد نظر قرار دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در شش ماهه اول سالجاری، ۳۱۲ طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شده است، گفت: از ۳۱۲ طرح دریافت تسهیلات معرفی شده و بر اساس آخرین آمارها، ۵۶ طرح تسهیلات دریافت کرده اند و ۴۶ طرح نیز در مرحله عقد هستند که بدین ترتیب می توان گفت ۱۰۲ طرح از سوی بانک های استان جهت دریافت تسهیلات پذیرفته شده اند.

درویش امیری افزود: میزان تسهیلات ارائه شده از سوی بانک ها برای ۵۶ طرح، ۷۱ میلیارد تومان و برای ۴۶ طرح آماده قرارداد نیز، ۳۷ میلیارد تومان است. به عبارت دیگر در شش ماهه نخست سالجاری، ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک های استان به طرح های مصوب پرداخت شده است که امیدواریم این پرداخت به طرح های دیگر، با سرعت بالایی دنبال شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در برخورد با شرکت‌ها باید همه جوانب در نظر گرفته شود، ادامه داد: همه اقدامات در این راستا باید به گونه‌ای باشد که مسیر برای حضور سرمایه‌گذاران در استان تسهیل شده و شاهد سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده در استان باشیم.

درویش‌امیری در ادامه با اشاره به مشکلات شرکت‌هایی چون مینوی خرم‌دره و کریستال ایران، خاطرنشان کرد: شرکت مینوی خرم‌دره باید با تکیه بر تکنولوژی روز، کم‌ترین ضایعات را در تولیدات خود ایجاد کند که این خود، گامی بلندی در راستای حفاظت از محیط زیست خواهد بود. همچنین در زمینه دفع فاضلاب این شرکت نیز باید قید و شرطی گذاشته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 4117423:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین