پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
در تعطیلات هفته گذشته، پس از 5 سال ساخت و ساز و نیز بحث و جدل، نخستین پرواز تجاری در جزیره انگلیسی کوچک و جدا افتاده سنت هلن به زمین نشست.

شعار سال: در تعطیلات هفته گذشته، پس از 5 سال ساخت و ساز و نیز بحث و جدل، نخستین پرواز تجاری در جزیره انگلیسی کوچک و جدا افتاده سنت هلن به زمین نشست. جزیره سنت هلن که هنوز از مستعمرات انگلستان است در اقیانوس اطلس جنوبی واقع شده و یکی از دورافتاده‌ترین جزایر جهان است که 120 کیلومتر مربع وسعت دارد.

فرودگاه جدید که با پروازهای از آفریقای جنوبی به 4500 ساکن جزیره خدمات رسانی می‌کند با صرف 374 میلیون دلار ساخته شده است. احداث فرودگاه در سال 2016 به پایان رسید اما مواجه شدن پرواز آزمایشی با مشکلات آب و هوایی جدی افتتاح فرودگاه را یکسال به تعویق انداخت و لقب بی‌مصرف‌ترین فرودگاه جهان را برای فرودگاه سنت هلن به ارمغان آورد! عکس های زیر در نخستین پرواز این فرودگاه گرفته شده است.
















سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا ، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کدمطلب:738227،www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین