پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به بیان توصیه هایی به فعالان مهدوی پرداخت و متوسل شدن به حضرت حجت(عج)، دعا و راز و نیاز، کمک گرفتن از دیگران و جذب همکار را از مهم ترین راه های موفقیت در کار برشمرد.

شعارسال:  حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی چهارشنبه شب در دومین دوره آموزشی مهارتی یاران موعود که در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد، به بیان نکاتی برای فارغ التحصیلان دوره های تربیت مربی معارف مهدویت پرداخت.

رییس هیأت امناء بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: این که خدای متعال به شما نظر کرده تا به حضرت حجت(عج) خدمت علمی و فرهنگی کنید، باید شکرگزار پروردگار باشید تا این توفیق از شما گرفته نشود.

وی با تأکید بر مطالعه ممتد و مستمر فعالان مهدوی، تصریح کرد: این سمینارها مثل چوب کبریت است که بدون گوگرد به جایی نمی رسد؛ کبریت که روشن شد باید آن را به گاز بزنید و با آن غذا بپزید و آن را به خورد انسان دهید که تا خداوند پیش برود.

رییس ستاد اقامه نماز ادامه داد: در هر منطقه ای باید همکارانی پیدا کنید و کلاس ها متمرکز در یک جا نباشد؛ هر جا که دیدید فردی ارتباطات بیشتری دارد یا از شما مسلط تر است، باید مدیریت خود را به او واگذار کنید.

وی با بیان این که خیلی از کارها باید با همکاری انجام شود، افزود: فعالیت یک نفره ممکن است کار را آنطور که باید و شاید پیش نبرد؛ 18 هزار جوان حزب الهی در کشور وجود دارد، این وظیفه شماست که آن ها را جذب کنید و پرورش دهید.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید کارتان بگیرد و موفق شوید، از خود امام زمان(عج) کمک بگیرید؛ در زیارت جامعه آمده که ای امام حسین(ع) به واسطه شما کرات در آسمان مستقر هستند، این در حالی است که اگر ما خوابمان بگیرد، مژه های خود را نمی توانیم نگه داریم.

وی با اشاره به سخنی از مرحوم حضرت آیت الله بهجت با این مضمون که هستی با نوک انگشت امام زمان(عج) می چرخد، بیان داشت: در این عالم هیچ چیز هدر نمی رود اما چند مشکل وجود دارد و مشکل اصلی این است که این بنیاد، پول ندارد؛ شما باید در این شرایط افراد را به طرف امام زمان(عج) جذب کنید.

رییس هیأت امناء بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در ادامه سخنان خود تأکید کرد: برنامه ریزی و مطالعات مستمر داشته باشید، چرا که کار اصلی را شما می کنید و فقط پز آن برای بنده است؛ بنده مثل گنبدی هستم که فقط با انگشت آن را نشان می دهند اما نماز را زیر آن می خوانند.

رییس ستاد اقامه نماز اظهار داشت: اگر می خواهید در کارتان موفق باشید و توفیقات روز افزون حاصل شود، به صاحب این کار که امام زمان(عج) است، متوسل شوید؛ اگر با نیت خالص و با تمام وجود متوسل شدید، بدون شک به شما الهام خواهد شد.

وی در پایان توصیه کرد: گاهی اوقات ممکن است حرف شما خریدار نداشته باشد و در مقابل فردی در آن محل یا مکان باشد که برای حرف او اهمیت قائل می شوند؛ در این جا ریاست را به او واگذار کنید و از آن ها کمک بگیرید تا کار بیش از پیش، پیشرفت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار 27 مهرماه96، کد خبر: 532507، www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین