پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
براساس تصمیم و انتخاب دولت دوازدهم سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شد.
شعارسال: براساس تصمیم و انتخاب دولت دوازدهم سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شد.

سیدعلی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی در رزومه کاری خود مسئول واحد فرهنگی جهاد سازندگی کردستان در سال 1358، امور مشارکت‌های بنیاد مستضعفان در سال 1359 را دارد.

وی همچنین بخشداری بهمئی کهگیلویه و بویر احمد در سال 1361، بخشداری کلاردشت مازنداران در سال 1362 و همچنین کارشناس اداره کل ارزشیابی وزارت کشور در سال 1363 را برعهده داشته است.

آقازاده در سال 64 به عنوان نویسنده و خبرنگار روزنامه کیهان بوده و پس از آن در سال 66 فرماندار شهرستان قشم و سال 69 قائم مقام شهردار کرج، قائم مقام گروه صنعتی بلا بوده است.

فرماندار شهرستان دلیجان در سال 77 - 1376 از دیگر سمت‌های استاندار جدید استاندار مرکزی است.

رئیس اداره در معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور در سال 81 - 1377 از دیگر سمت‌های اجرایی آقازاده بوده این در حالی است که وی در سال 85 - 1381 فرماندار شهرستان بندر انزلی، در سال 87- 1385 فرماندار شهرستان شازند و در سال 88- 1387 معاون خدمات شهری شهرداری کرج و نیز در سال 92- 1388 شهردار کرج بوده است.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اسفند 1392 از دیگر سمت‌های آقازاده بوده است همچنین وی در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

جانشین وزیر در کارگروه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد اجرایی ماده 88 وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد سیاست‌گذاری و نظارت بر توزیع اعتبارات و کمک‌های فنی، اعتباری وزارت ورزش و جوانان، رئیس کمیته راهبری احکام قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در وزارت ورزش و جوانان، نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ورزش و جوانان، رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی در وزارت ورزش و جوانان، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و مشاور وزیر ورزش و جوانان از دیگر سوابق استاندار جدید استان مرکزی است.

سیدعلی آقازاده دارای مدرک تحصیلی کارشناس جغرافیا از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه خوارزمی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 مهر 1396، کدخبر: 1542667، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین