پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمندسازی کنتورهای برق همه شهرهای استان زنجان پروسه‌‏ای زمان‎بر است، گفت: تاکنون 3 هزار و 500 تا 4 هزار عدد کنتور هوشمند برق در استان نصب شده است.
شعارسال: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمندسازی کنتورهای برق همه شهرهای استان زنجان پروسه‌‏ای زمانبر است، گفت: تاکنون 3 هزار و 500 تا 4 هزار عدد کنتور هوشمند برق در استان نصب شده است.

رویا قزلباش با اشاره به وضعیت استان در زمینه نصب کنتور هوشمند، اظهار کرد: نصب کنتور هوشمند برق برای تسهیل امور مردم بوده و دریافت قبوض الکترونیکی را ممکن می‌‏سازد.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی کنتورهای برق همه شهرهای استان زنجان پروسه‏‌ای زمانبر است، تصریح کرد: از سویی برخی از ادارات، سازمان‏ها و واحدهای صنعتی استان خواستار قبوض فیزیکی هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 500 تا 4 هزار عدد کنتور هوشمند برق در استان نصب شده است، اضافه کرد: این کنتورها برای صنایع سنگین و واحدهای با دیماند بالا نصب شده است.

قزلباش با اشاره به اینکه استان زنجان دارای 417 هزار مشترک برق است، یادآور شد: تامین زیرساخت‏‌های مختلف از برنامه‏های شرکت توزیع نیروی برق استان است که سرعتدهی برای تامین این زیرساختها با دریافت بدهیهای معوقه مشترکان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سایت شرکت توزیع برق استان زنجان این امکان فراهم شده است که مشترکانی که خواستار قبوض فیزیکی نیستند، قبوض الکترونیکی دریافت کنند، ادامه داد: در صورتی که این ساختارها در تلفن همراه هم فراهم شود، در امور مردم سهولت ایجاد خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 30 مهر 1396، کدخبر: 13960730000357، www.zanjan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین