پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی از اصلاح و بازسازی ۱۳.۷۵۶ کیلومتر از خطوط انتقال آب در استان خبر داد.

شعار سال: حمید روشن‌روان با اشاره به اینکه خطوط و شبکه‌های انتقال آب هرسال نیاز به اصلاح و نوسازی دارد، اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال ۱۳.۷۵۶ کیلومتر از خطوط انتقال آب و ۲۷.۶۳۱ کیلومتر از شبکه توزیع آب به‌منظور کاهش هدر رفت در استان اصلاح و بازسازی‌شده است.

روشن‌روان درباره توسعه شبکه‌های آب‌رسانی در خراسان شمالی، گفت: همچنین طی این مدت ۶۳.۱۶ کیلومتر توسعه خطوط انتقال آب و ۶۳.۵۷ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب در روستاهای تحت پوشش اجرا شده است.

وی بابیان اینکه برای تأمین آب موردنیاز مشترکان در خراسان شمالی پروژه‌های مختلف در حال اجرا است، افزود: در ۲۰ روستا پروژه‌های مطالعاتی آب‌رسانی استان در دست بررسی و نیز در ۶۳ روستا پروژه آب‌رسانی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طی شش ماه نخست امسال یک هزار و ۷۹۵ فقره انشعاب جدید به مشترکین واگذار شد که یک هزار و ۶۰۶ فقره انشعاب مسکونی، ۵۷ فقره انشعاب تجاری و صنعتی، ۸۲ مورد انشعاب عمومی و اداری و ۵۰ انشعاب در سایر سرفصل‌ها واگذارشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 مهر 96، کد مطلب: 4120989:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین