پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان يزد از آمادگی اين شركت برای حمايت و همراهی سرمایه‌گذاران در ايجاد شهرک‌های صنعتي غيردولتی در این استان خبر داد.
شعارسال: مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان يزد از آمادگی اين شركت برای حمايت و همراهی سرمایه‌گذاران در ايجاد شهرک‌های صنعتي غيردولتی در این استان خبر داد.

سید مسعود عظیمی صبح امروز در دیدار فرماندار شهرستان بافق، با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی گفت: این شهرک‌های صنعتی در راستای استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی، کاهش تصدی‌گری در ایجاد زیرساخت‌های صنعتی و ترغیب سرمایه‌گذاران به حضور در این مناطق صنعتی ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی در چارچوب سیاست‌های دولت مبنی بر تقویت و حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد بابیان اینکه شهرک‌های صنعتی غیردولتی از مزایای شهرک‌های دولتی بهره‌مند‌می شوند، تأکید کرد: شهرک‌های صنعتی غیردولتی باهدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های صنعتی انجام می‌شود و امور نحوه واگذاری زمین در آن‌ها بر عهده بخش خصوصی است.

عظیمی تصریح کرد: مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی غیردولتی پس از انجام مراحل کارشناسی و طی روال قانونی و اخذ استعلام‌های مختلف از نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط، توسط شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، صادر می‌شود.

فرماندار بافق نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان گفت: وجود پهنه‌های وسیع برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف زمینه ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی را فراهم کرده است.

محمد زاده رحمانی افزود: با توجه به وجود معادن سنگ‌آهن در شهرستان بافق، می‌توانیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی درزمینهٔ صنایع تکمیلی و جوار معدنی بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: در این خصوص شرکت شهرک‌های صنعتی استان هماهنگی لازم را با سایر دستگاه‌های مرتبط برای حمایت از بخش خصوصی فراهم کرده است و در صورت علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این بخش، این آمادگی در دولت برای حمایت از بخش خصوصی وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 آبان 1396، کدخبر: 13960802000435، www.yazd.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین