پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران می گوید: بخشی از پرونده کرسنت که یک یا دو متهم دارد، هنوز حکمی صادر نشده است.

شعارسال : محسن افتخاری در حاشیه مراسم روز کارشناس رسمی در جمع خبرنگاران درباره رسیدگی به بخشی از پرونده کرسنت در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان افزود : پیش از این قاضی مدیر خراسانی به این پرونده رسیدگی کرده بود و در ارتباط با قسمت عمده پرونده پیشتر حکم صادر شده است.

وی از برگزاری نخستین جلسه دادگاه مطبوعات با اعضا جدید خبر داد و ادامه داد : در جلسه هفته آینده ضمن تحلیف اعضا به پرونده سایت صراط نیوز و روزنامه شهروند رسیدگی می‌شود.

قاضی افتخاری به ارجاع پرونده ثامن الحجج به دادسرا برای رفع نواقص اشاره کرد و گفت: کیفرخواست این پرونده ایراداتی داشت که برای بار دوم به دادسرا ارجاع شد تا ایرادات مد نظر رفع شود و ایرادات گرفته شده به این پرونده بیشتر شکلی است.

وی همچنین در رابطه با پرونده قتل بنیتا و اینکه آیا این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده یا خیر افزود : پرونده به دیوان نرفته است.

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به اتهامات سایر متهمان این پرونده(بنیتا) ادامه دارد افزود : پرونده به دادسرا ارجاع شده است.

افتخاری در پاسخ به این سوال که اولیادم بنیتا به رسیدگی در دادگاه اعتراض دارند افزود : روند رسیدگی به این پرونده عادلانه بوده و در هر مورد ممکن متهمی تبرئه یا محکوم شود و حق قانونی اصحاب دعواست که نسبت به احکام اعتراض داشته باشند.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده ورمی کمپوست گفت: دیوان عالی کشور در این پرونده نقص تحقیقات گرفت و پرونده برای انجام تحقیقات به دادسرا برگشته است و پس از رفع ایرادات پرونده در دادگاه رسیدگی می‌شود.

افتخاری گفت : از زمان اجرایی شدن جرم سیاسی تاکنون هیچ دادگاهی تحت این ارتباط تشکیل نشده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار: 2آبان 1396، کدخبر: 387429،www.parsine.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین