پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس گفت: پیش بینی می کنیم، حدود ۴۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی در شهرستان قدس، برای ستاد اربعین جمع آوری شود.

شعار سال: سید علی اینانلو از برگزاری مراسم محوری در شهرستان قدس به مناسبت اربعین حسینی(ع) خبر داد و افزود: در این رابطه اداره تبلیغات اسلامی قدس ضمن هماهنگی های لازم با هیات های مذهبی و نیز مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اقدام به برگزاری مراسم خواهد کرد.

وی با اشاره به تعداد زیادی از مردم مومن و خداجوی قدس برای مراسم اربعین به کرلای معلی سفر خواهند کرد، اظهار داشت: شهرداری قدس، طبق هماهنگی های به عمل آمده به جهت استقبال و پیشواز این عزیزان، در ورودی های شهر نسبت به نصب بنر و پوسترهای خوش آمدگویی اقدام خواهد کرد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس سپس به اعلام شماره حساب ۰۱۰۷۹۲۶۰۹۰۰۰۵ از سوی ستاد اربعین استان تهران اشاره کرد و گفت: از مردم مومن و خیر شهرستان قدس تقاضا دارم، کلیه کمک های خود را به حساب مذکور واریز کنند، تا همه بتوانیم در حد توان سهمی در برگزاری مانور بزرگ شیعه در اربعین حسینی داشته باشیم.

اینانلو افزود: پیش بینی می کنیم، حدود ۴۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی در شهرستان قدس، برای ستاد اربعین جمع آوری شود.

وی سپس بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی در انجام امور شهرستان تاکید کرد و افزود: مردم کشور ما در طول ۸ سال دفاع مقدس همواره پشتوانه اصلی نظام اسلامی بودند و امروز نیز باید از ظرفیت مردمی برای تامین امنیت بهره برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:4123119، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین