پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
گاو کشی برای به مسئولیت رسیدن استاندار جدید استان مرکزی، مقابل استانداری با واکنش‌های بسیاری از مردم و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

شعار سال: روزهای گذشته عکسی از گاو کشی و گوسفند کشی در رسانه ها منتشر شد که گفته می‌شود برای ورود استاندار جدید اراک در جلوی درب استانداری پیش از شروع مراسم معارفه «سیدعلی آقازاده» بوده است.

این اقدام با واکنش های بسیاری همراه شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اقدام اظهار تاسف کردند.


سوالی که در این میان مطرح بوده این است که آیا گاو کشی برای رسیدن به مناصب دولتی امر پسندیده ای است یا خیر؟

نکته دیگر اینکه هزینه این گاو و گوسفندکشی را چه فرد یا گروه یا جناحی تقبل کرده است؟ اگر که از بیت المال تامین شده اسرافی نابخشودنی است و موجب دین به ۸۰ میلیون ایرانی است و اگر هم گروه یا عده ای این گاو را زیر پای استاندار قربانی کرده اند در ازای این هزینه ها چه چیزی از وی می خواهند که تنها لحظه ورودش یک گاو و چند گوسفند برای قربانی می طلبد؟



سوال بعدی این است که آیا سید علی آقازاده استاندار جدید از این اتفاق خبر داشته است؟ اگر خبر داشته که این اتفاق به معنی اسراف های بیشمار دیگر درآینده استانداری اراک خواهد بود و اگر خبر نداشته است باید با عوامل این کار برخورد کند زیرا این اقدام با هر نیتی که انجام شده خواه از بیت المال و خواه از طرف گروه ها و جناح های خاص پیام خوبی را به جامعه نمی دهد و سکوت او در این مورد توجیهی ندارد.

و در پایان، مگر به مسئولیت رسیدن قربانی کردن دارد؟! مگر نه این است که مسئولین خود را خادم ملت می خوانند و با شعارهای رنگارنگ به منصب می رسند تا بتوانند خدمتی به مردم کنند؟

به نظر می‌رسد استانداری اراک می بایست هر چه سریعتر نسبت به این خبر واکنش نشان داده و پاسخ قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری مشرق، تاریخ 29 مهر 96، کد مطلب: 788441:www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین