پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم تحویل سوخت به هواپیماهای این شرکت در بسیاری از فرودگاه های اروپایی لغو شده است.

شعار سال: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم تحویل سوخت به هواپیماهای این شرکت در بسیاری از فرودگاه های اروپایی لغو شده است.

فرهاد پرورش روز یکشنبه در حاشیه اجلاس هوانوردی «ایران 2016» در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با اجرای برجام و لغو تحریم ها، هم اکنون هواپیماهای «ایران ایر» در فرودگاه های فرانسه، هلند، اتریش، آلمان و انگلیس سوخت مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

وی گفت: با وجود محدودیت در تحویل سوخت هواپیماهای ایران ایر در اروپا، این شرکت توانست همچنان پروازهای خود را به کشورهای اروپایی برقرار کند وتحریم ها مانع از انجام آن نشد.

وی گفت: هرچند که تامین سوخت در فرودگاه های کشورهای اروپایی هزینه های زیادی را به ایران ایر تحمیل کرد اما این شرکت توانست به وظایف ملی خود در این عرصه عمل کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان-تاریخ انتشار4 بهمن 1394- کد خبر: 125360

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین