پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مهدی جوهری در سومین کارگروه طلاق استان که امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر استان‌های تهران، گیلان، قم و کرمانشاه در رتبه‌های اول تا چهارم کشور در طلاق قرار دارند.

شعار سال: مهدی جوهری در سومین کارگروه طلاق استان که امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر استان‌های تهران، گیلان، قم و کرمانشاه در رتبه‌های اول تا چهارم کشور در طلاق قرار دارند. وی با اشاره به جایگاه کشوری البرز در طلاق افزود: البرز رتبه پنجم کشور در حوزه طلاق را به خود اختصاص داده است. این مسئول توضیح داد: درسال 92 رتبه دوم در طلاق را داشتیم ولی طی این چند سال به رتبه پنج رسیده‌ایم که این نشان از کارهای عملیاتی در این حوزه دارد. وی با اشاره به آمار ازدواج طی دو سال اخیر گفت: سال ۹۴ حدود ۱۸ هزار و ۶۹۰ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده ‌و سال ۹۵‌ نیز حدود ۱۸ هزار و ۴۱۸ مورد ازدواج در البرز ثبت رسیده است‌. جوهری اظهار کرد:‌ میزان طلاق ثبت‌ شده در البرز نیز طی سال ۹۴ حدود 6 هزار و ۸۴۴ مورد بوده که در سال‌ گذشته به هفت هزار و ۱۱۴ مورد رسیده است. این مسئول خاطر‌نشان کرد: در بحث طلاق همه دستگاه‌های مرتبط ملزم به اجرای طرح‌های کیفی هستند و هیچ اغماضی در این زمینه پذیرفته نیست.

مهدی جوهری در سومین کارگروه طلاق استان که امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر استان‌های تهران، گیلان، قم و کرمانشاه در رتبه‌های اول تا چهارم کشور در طلاق قرار دارند.

وی با اشاره به جایگاه کشوری البرز در طلاق افزود: البرز رتبه پنجم کشور در حوزه طلاق را به خود اختصاص داده است.
این مسئول توضیح داد: درسال 92 رتبه دوم در طلاق را داشتیم ولی طی این چند سال به رتبه پنج رسیده‌ایم که این نشان از کارهای عملیاتی در این حوزه دارد.
وی با اشاره به آمار ازدواج طی دو سال اخیر گفت: سال ۹۴ حدود ۱۸ هزار و ۶۹۰ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده ‌و سال ۹۵‌ نیز حدود ۱۸ هزار و ۴۱۸ مورد ازدواج در البرز ثبت رسیده است‌.
جوهری اظهار کرد:‌ میزان طلاق ثبت‌ شده در البرز نیز طی سال ۹۴ حدود 6 هزار و ۸۴۴ مورد بوده که در سال‌ گذشته به هفت هزار و ۱۱۴ مورد رسیده است.
این مسئول خاطر‌نشان کرد: در بحث طلاق همه دستگاه‌های مرتبط ملزم به اجرای طرح‌های کیفی هستند و هیچ اغماضی در این زمینه پذیرفته نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تی نیوز، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:eb3097187268، www.tnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
باید دلایل اجتماعی را در این استان ها جست و جو کرد، افزایش سطح توقع از زندگی های مشترک عامل اصلی طلاق میتواند باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
نظام اموزش و پرورش ما و دانشگاههای ما هم کم مقصر نیستن این وسط
خانواده داری یاد جوونای مملکت میدن که این نشه؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین