پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: 22 پروژه استانی و 14 پروژه ملی نیمه تمام ورزشی در سطح این استان وجود دارد که برای تکمیل آن ها اعتباری معادل 700 میلیارد ریال نیاز است.

شعار سال: بهروز حیدر زاده روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ورزشکاران ایلامی در 6 ماه اول سال جاری در رقابت های ملی و بین المللی 204 مدال شامل 64 طلا، 58 نقره و 82 مدال برنز کسب کرده اند.

وی با اشاره به جذب اعتبارات در این اداره کل یادآور شد: سال گذشته با وجود محدودیت ها و کمبود منابع مالی، ورزش استان از رشد ٣٦ درصدی برخوردار شد.

حیدرزاده تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی استان از رشد قابل توجهی برخوردار شد، هم اکنون سرانه ورزشی استان برای هر نفر بیش از ٨6 سانتی متر است که با تکمیل پروژه های نیمه تمام این سرانه به بیش از یک متر برای هر نفر خواهد رسید.

وی گفت: این استان از نظر سرانه ورزشی در بین چهار استان برتر کشور قرار دارد و با بهره برداری از پروژه های جدید، میزان سرانه ورزشی به استانداردهای جهانی نزدیک خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر 86 سانتی متر است که شاخص سرانه ورزشی در شهرستان های دهلران و مهران بیش از یک متر و 20 سانتی است.

به گفته حیدرزاده مهمترین پروژه های نیمه تمام ورزشی استان استادیوم 15 هزار نفری شهر ایلام است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ٣00 هیات ورزشی در رشته های مختلف در استان فعال است، تاکید کرد: 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، نفت و ارزش افزوده در سال جاری به این استان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: با وجود محدودیت ها و کمبود منابع مالی، اعتبارات ورزش استان در سال 95 با رشد 36 درصدی مواجه شد و می توان گفت که عملکرد خوبی داشتیم و در شش ماهه نخست سالجاری ٣١ ورزشکار استان برگزیده تیم ملی شدند.

حیدرزاده خواستار کمک خیران در حوزه ورزش استان شد و افزود: اداره کردن ورزش تنها با تکیه بر اعتبارات دولتی مییسر نیست بلکه تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیمه استان در انتظار کمک خیران ورزش دوست است.

وی تاکید کرد: در تلاشیم با خیرین استان تعامل برقرار کرده و با فرهنگ سازی در این زمینه از آن ها بخواهیم در حوزه ورزش هم ورود پیدا کنند.

حیدرزاده گفت: ارتباط با خیرین ورزشی استان می‌تواند کمک بسیاری به توسعه ورزش استان کرده و این موضوع در دستور کار برای ورزش استان قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 2 آبان 96، کد مطلب: 82706827 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین