پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: در عراق60 ایستگاه صلواتی متعلق به خراسان رضوی است که از این تعداد 57 ایستگاه مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان تعلق دارد.

شعار سال: علی اکبر پارسا در عصر امروز در نشست خبری که در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اربعین حسینی هفت کمیته دارد که ستاد بازسازی عتبات عالیات یکی از کمیته‌های آن است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به عنوان مسئول کمیته جذب مشارکت و اسکان و تغذیه زائرین اربعین حسینی است و تمام اقداماتی که در این ستاد انجام شده، مردمی، جهادی همراه با تفکر بسیجی بوده، هیچ هزینه‌ای از بودجه سازمان‌ها و دولت وارد این کار نشده است.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی درباره وظایف این ستاد گفت: وظیفه سازمان‌دهی موکب‌ها یا ایستگاه‌های صلواتی در این ستاد انجام می‌شود و در این راستا همه موکب‌ها توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تهران پروانه‌دار شده‌اند.

پارسا بیان کرد: موکب‌های مردمی ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی در پنج منطقه عراق مستقر بوده که شامل کربلا در 15 نقطه، نجف 10 نقطه، سامرا چهار نقطه، مسیر نجف به کربلا 10 نقطه و در کاظمین 17 نقطه است.

وی اضافه کرد: در عراق 60 ایستگاه صلواتی متعلق به خراسان رضوی است که از این تعداد، 57 ایستگاه مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تعلق دارد، از این 57 ایستگاه، 11 ایستگاه فقط اسکان زائر، 18 ایستکاه تغذیه، 24 ایستگاه تغذیه و اسکان و 14 ایستگاه خدماتی است، همچنین یک موکب خواهران در کاظمین استقرار دارد.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی اضافه کرد: تعهد روزانه این استان که ستاد بازسازی عتبات عالیات باید تامین کند، 60 هزار در هر وعده غذایی است که در مجموع 180 هزار وعده غذایی در هر روز برای صبحانه، نهار و شام بوده، پیش‌بینی می‌شود، 77 هزار نفر اسکان در این پنج نقطه در هر شب داشته باشیم.

پارسا متذکر شد: بالغ بر سه هزار و 200 نفر خادم ثبت‌نام کرده‌اند و وظایف آنها مشخص شده، مشکلی در خروج ندارند، همچنین 205 دستگاه کامیون سنگین ثبت کالا شده‌اند و مجوز خروج این دستگاه‌ها نیز گرفته شده است.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به اینکه 14 سال از ایجاد ستاد بازسازی عتبات عالیات می‌گذرد، بیان کرد: در این ستاد، کارهای زیادی انجام شده و شامل بازسازی و نظافت حرم‌ها و توسعه حرم‌های ائمه اطهار (ع) بوده، با کمک مردم خراسان رضوی صورت گرفته، اما همچنان به مشارکت مردمی نیاز است که می‌توانند از طریق شماره حساب بانک ملی 0120200000000 کمک‌های خود را واریز کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 13960802001812:www.razavi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین