پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی در جلوگیری، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است.

شعار سال: محمد حسینی دوشنبه شب در جلسه هم اندیشی هیات اندیشه ورز فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: اگر هر فردی در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد نسبت به آسیب های اجتماعی حساس شود، می توان به جلوگیری و کاهش آسیب ها امیدوار بود.

وی گفت: تحقق هدف یاده شده نیازمند همکاری و هم افزایی طیف وسیعی از نیروهای اجتماعی، نخبگان ملی و استانی و افراد متخصص در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی بیان کرد: در این جلسه باید نخبگان ملی و استانی ایده های خود را مطرح و برای تحقق آن تلاش کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: اعضای هیات های اندیشه ورز می توانند با مذاکره و گفتگو پیرامون مباحث حوزه اجتماعی روندهای موجود را نقد و برای بهبود شرایط اجتماعی در سطح ملی و محلی ارایه طریق کنند.

وی عنوان کرد: با تعیین و انتخاب رئیس هیئت اندیشه ورز و تشکیل سازمان های مردم نهاد در ارتباط با مسائل مربوطه، زمینه های لازم برای تداوم کار و رسیدن به اهداف مدنظر فراهم می شود.

حسینی گفت: بسیاری از برنامه ها که شروع بسیار خوبی دارد در مقام عمل در بدنه متورم ساختار اداری کشور حذف می شود.

وی یادآور شد: برنامه ها و دستورالعمل هایی در حوزه جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته که باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کمبود اعتبارات سبب شده فعالیت های فکری و علمی به درستی انجام نشود اما اگر مجموعه ها کارآمدی و تاثیرگذاری خود را اثبات کنند قطعا در مقام عمل هم به موفقیت خواهیم رسید.

وی افزود: اگر قرار است به نسلی کمک کنیم که قرار است در جامعه زندگی کند و آسیب های اجتماعی افزایش نیابد باید تمامی مباحث مربوط به نسل جوان از دهل و سرنا تا تفسیر قرآن مورد توجه واقع شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته تخصصی و انجام مباحث در هیات اندیشه ورز استان گفت: اعضای این هیات بایستی با بحث و تبادل نظر در ارتباط با موضوعات مختلف به نتیجه مطلوب برسند.

حسینی با بیان اینکه تاب آوری و آستانه تحمل جوانان فوق العاده پایین است بیان کرد: این در حالیست که خیلی عامیانه و محدود نسبت به مسایل مربوط به آنها به ویژه آسیب های اجتماعی برخورد و فکر می کنیم در صورتیکه دامنه آسیب های اجتماعی بسیار گسترده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 82706215 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین