پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
استاندار قم بر لزوم همراهی میان دستگاه‌های نظارتی در استان قم و مدیران تأکید کرد و گفت: با نگاه خوب دستگاه‌های نظارتی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

شعار سال: سید مهدی صادقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که ظهر سه‌شنبه در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئله آمار و وثوق آن یک مشکلی کلی در کشور است و ما هم در استان قم گرفتار آن هستیم اظهار داشت: باید به مسئله دقت آمار توجه کرده و خودفریبی نکنیم و اگر ضعفی هست بپذیریم و دست به دست هم دهیم تا در راستای رفع آن اقدام کنیم.

وی افزود: امسال بخشنامه‌ها و طرح‌ها یک مقدار دیر اعلام شد و فرصت کمی داریم که باید تلاش بیشتری به کار ببریم.

استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با دستگاه‌های نظارتی استان قم اظهار کرد: مجموعه دستگاه‌های نظارتی که در قالب شورای نظارتی استان در حال کار است، اطمینان خاطر را به ما و تمام دوستان می‌دهد که امر دایر بر این است که به مدیران در راستای انجام کارها کمک شود.

وی افزود: شرط این همراهی این است که مدیر در تصمیم‌گیری‌های سخت، اطلاعات و شرایط خاص را مطرح کند و دستگاه‌های نظارتی کمک کنند تا مدیران راه درستی را بروند.

اجازه نمی‌دهیم که مشکلی برای مدیر ایجاد شود

صادقی ادامه داد: ممکن است گاهی عملکرد تندی از برخی دستگاه‌های نظارتی وجود داشته باشد که این قابل رفع است.

استاندار قم تصریح کرد: هیچ مدیری برای پیشبرد پروژه‌ها در صحنه عمل ترس از دستگاه نظارتی نداشته باشد چرا که ما تمام قد در کنارش خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم که مشکلی برای مدیر ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل سازنده با دستگاه‌های نظارتی در استان قم گفت: با نگاه خوب دستگاه‌های نظارتی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 4123541 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین