پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
ثبت‌نام آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه از ۱۲ شهریور آغاز شد.

شعارسال: ثبت‌نام آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه از ، یکشنبه ۱۲ شهریور، آغاز شد.

به نقل از مرکز مشاروان حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، در اطلاعیه این مرکز چنین آمده است:

قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون وکالت سال ۹۶

به اطلاع می رساند ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از روز یکشنبه ۱۳۹۶/۶/۱۲ لغایت ۱۳۹۶/۶/۲۵ با شرایط مندرج در آگهی آزمون از طریق پایگاه اینترنتی http://azmoon.23055.ir انجام می شود.

گفتنی‌ست در روز ۱۰ مردادماه سال جاری، عبدالرضا مؤمنی رئیس مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از صدور مجوز برگزاری آزمون جذب وکیل این مرکز از سوی هیئت نظارت مرکز امور وکلا خبر داده و گفت در آزمون امسال ۲ هزار وکیل جذب می‌کنیم.

ثبت‌نام برای برگزاری آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه در حالی صورت می‌گیرد که در هفته‌های گذشته، کانون‌های وکلای دادگستری مخالفت خود را با برگزاری این آزمون اعلام کرده و با ارسال نامه‌هایی به رئیس قوه قضائیه،‌ ضمن غیرقانونی شمردن این اقدام، خواستار جلوگیری از برگزاری آزمون مذکور شده بودند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اختبار، تاریخ انتشار: 11شهریور1396، کدخبر: -: www.ekhtebar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین