پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه قول پرداخت بدهی گندم‌کاران تا پایان مهرماه محقق نشده است گفت: پرداخت بدهی گندم‌کاران زنجانی پیگیری می‌شود.

شعار سال: حسین جعفری با اشاره به تاخیر پرداخت بدهی گندم به کشاورزان اظهار داشت: مقرر بود تا آخر مهرماه تمام بدهی گندم به کشاورزان وصول شود ولی متاسفانه این امر تحقق نیافته است.

این مسئول به پیگیری مطالبات گندم‌کاران اشاره کرد وافزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به زودی این مشکل را حل کنیم ولی از زمان دقیق آن اطلاع ندارم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بدهی کشاورزان از بودجه عمومی دولت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: نمی‌توانم زمان دقیق بدهی‌ها را اعلام کنم چون پرداخت بدهی گندم کشاورزان در اختیار سازمان نیست.

وی با بیان اینکه امسال کل گندم استان زنجان بیش از 195 هزار تن شده است، گفت: کشاورزان نگران نباشند و بدهی کشاورزان به لطف خدا به زودی وصول خواهد شد.

جعفری ابراز کرد: این سازمان تمهیداتی اندیشیده است که کشاورزانی که مطالبه دارند می‌توانند تا 70 درصد مطالبه خود حواله کود و سموم برای کاشت محصولات جدید خود دریافت کنند.

وی از تولید 14 هزار تن کشمش درسال جاری در استان زنجان خبر داد و گفت:کشمش تولیدی استان عمدتا از طریق صنایع فرآوری و تجار استان به مناطق مختلف کشور ارسال شده و بخش دیگری هم به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: درشش ماهه نخست سال جاری افزونبر یک هزار و 360 تن کشمش به ارزش بیش از دو میلیون و 200 هزار دلار از استان زنجان صادر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 1555053:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین