پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شوری اسلامی اظهار کرد: موضوع مذاکرات مجدد که از طرف مقامات آمریکایی مطرح می شود را خلاف مصالح ملی کشورمان می دانیم.

شعارسال : محمد مهدی برومندی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی اظهارت مقامات آمریکایی مبنی بر مذاکرات مجدد گفت: پس از چندین سال مذاکرات متعدد با کشورهای 1+5 که بر اساس سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و خواست مردم بود، توافقی به نام برجام ایجاد شد که توافقی پذیرفته شده و بین المللی است و به هیچ وجه در مورد هیچ کدام از بندهای این توافق با کشورهای 1+5 مذاکرات مجدد نخواهیم کرد.

وی افزود: موضوع مذاکرات مجدد که از طرف مقامات آمریکایی مطرح می شود، خلاف مصالح ملی کشورمان می دانیم؛ درباره برجام نیز اگرحساب کنیم منافع ملی مان در آن تامین نمی شود، قطعا از اجرای خودداری خواهیم کرد.

برومندی تاکید کرد: برجام موضوعی تمام شده و پرونده آن بسته شده است و هیچ موردی را برای مذاکرات مجدد نمی بینیم؛ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران با مذاکرات مجدد صد درصد مخالف است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی براصلاحات در متن برجام اظهار داشت: در این باره مذاکرات مجددی نخواهیم داشت و در متن برجام تغییراتی اعمال نخواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری ایسکا، تاریخ انتشار: 4 آبان 1396، کدخبر: 847185، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین