پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: از جمعیت یک میلیون و ۵۷ هزار و ۶۰ نفری استان زنجان ۶۲۱ هزار و ۵۴۹ نفر معادل ۵۹ درصد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

شعار سال: خدیجه ابراهیم خانی به بیمه شدگان بیمه سلامت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در صندوق کارمندی ۷۲ هزار و ۴۸۲ نفر بیمه سلامت هستند و در سایر اقشار ۲۳ هزار و ۸۱۹ نفر و صندوق روستائیان هم ۴۱۲ هزار و ۳۴۹ نفر بیمه می باشند.

وی اظهار کرد: در استان زنجان ۱۲ هزار و ۸۸۵ نفر هم بیمه همگانی بیمه سلامت هستند که در مجموع از جمعیت یک میلیون و ۵۷ هزار و ۶۰ نفری استان زنجان ۶۲۱ هزار و ۵۴۹ نفر معادل ۵۹ درصد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: این سازمان با ۱۳ بیمارستان دولتی و خصوصی ، ۸۳ مرکز جامع سلامت و ۴۹۶ مرکز تخصصی و درمانی و آزمایشگاه ها و داروخانه ها طرف قرار داد است.

ابراهیم خانی از فعالیت ۲۵ دفتر پیشخوان دولت در استان زنجان خبر داد و گفت: نه مورد از این دفاتر در شهرستان زنجان فعال است.

وی تاکید کرد:طرح تحول سلامت، یک طرح ۱۰۰ درصد موفقی نبوده و مشکلاتی دارد و باید بازنگری شود ولی توانسته خیلی از مشکلات مردم را هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه سلامت حل کند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: باید در حوزه بهداشت قوی عمل کرد چون که اگر بهداشت یک جامعه افزایش یابد به نفع آن مردم و دولتاست.

ابراهیم‌خانی افزود: طبق مصوبه هیئت دولت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند وکودکان زیر ۱۴ سال در روستاها و مادران بار دار می‌توانند از خدمات رایگان دندان‌پزشکی هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه درمان استفاده کنند.

وی گفت: طی سال گذشته کل هزینه پرداخت شده به بیمه شدگانتحت پوشش بیمه رایگان همگانی در استان زنجان۴۶ میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بودهو کل هزینه پرداختی به بیماران خاص در استان زنجان هم هشت میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 4125468:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین