پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
استاندار کردستان گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای سازمان نظام پزشکی سنندج توسعه را دارای ابعاد و جوانب گوناگون ذکر کرد و اظهار داشت: یک برنامه توسعه‌ای کامل و مدون باید برای استان تعریف شود که متأسفانه به این امر در گذشته توجه چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه باید یک مقصد توسعه‌ای برای استان تعیین و همه تفکرات و امکانات در آن راستا بکار گرفته شود، گفت: این مقصد توسعه‌ای باید برای مردم در میان مدت و بلندمدت دارای اثر بخشی مثبت باشد.

استاندار کردستان یکی از ظرفیت‌های استان را آب دانست و تصریح کرد: در زمانی که باید بر سر موضوع آب و تخصیص آن برای رونق کشاورزی چانه‌زنی می‌شد این موضوع برای مدیران دغدغه نبوده و اکنون مشکلات ناشی از آن در کردستان پدیدار شده است.

وی آینده‌نگری مدیران را از شروط موفقیت و توسعه استان برشمرد و گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.

تلاش برای برطرف کردن گله‌مندی‌های پزشکان کردستانی درباره مالیات

مرادنیا به رسالت سنگین پزشکان در مقابل سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: متأسفانه در جامعه گاهی تفکرات منفی نسبت به پزشکان ایجاد می‌شود که این امر حاصل عملکرد بد معدودی از افراد است و عمومیت ندارد.

وی همچنین به مشکلات حوزه سلامت نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً برای بهبود وضعیت سلامت استان نیازمند همفکری با متخصصان این حوزه هستیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم برخی گله‌مندی‌های پزشکان در رابطه با موضوع مالیات را حل کنیم تا این قشر زحمتکش با توان بیشتر به رسالت خود عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 1555608:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین