پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
استاندار همدان گفت: اجلاس شورای جهانگردی جهان آبان ماه سال آینده در همدان برگزار خواهد شد.

شعار سال: محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در همایش نکوداشت روز شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: باید قدردان شهدایی باشیم که در برابر رژیم طاغوت با آن همه حمایت و پشتیبانی، قد علم کردند یقینا شهدای انقلاب به خدا تکیه داشتند و رهبری امام راحل را پذیرفته بودند و با اشاره ایشان به حرکت در آمدند.

وی با بیان اینکه اگر تأسی مردم از رهبری امام نبود، رژیم طاغوت روش اضمحلالی خود را ادامه می‌داد، گفت: پنج شهید واقعه پنج آبان کبودراهنگ به دنیا نشان دادند که انقلاب ، پیروز شدنی است و مردم عقب نشینی نخواهند کرد و با اعتقاد آمده اندو ادامه این شهدا آنهایی هستند که بعد از پیروزی انقلاب کمربند را برای صیانت از انقلاب محکم می بندند.

نیکبخت با بیان اینکه در دفاع مقدس همه مردم به دفاع از انقلاب آمده و زمانی که دفاع تمام می‌شود، یک وجب از خاک مقدس کشور در تصرف دشمن باقی نمی‌ماند، افزود: همه مردم به حکم امام قیام کردند و با همه دسیسه‌ها مقابله می‌کنند و مردم در تمام این مقاطع خط کشی نداشتند.

استاندار همدان گفت: ترامپ می‌بیند که ایران هراسی و توطئه هایی مانند تروریست معرفی کردن ایران به خود آمریکا برگشته و کسی حرف او را قبول نمی‌کند و ایران یک کشور آماده دفاع، صاحب حق و مدافع مظلوم است و آمریکا تنها مانده و به همین دلیل دیوانه شده است.

وی افزود:رئیس جمهور محترم به خوبی پاسخ ترامپ را داد این پیروزی ها را باید مدیون شهدا بدانیم که نشان دادند هرجا ظلمی باشد ایستاده‌اند و ظلم را پس زده‌اند، امروز ایران در زمینه تجهیزات ، خود را تقویت کرده و موشک ایران برای دفاع از کشور است.

نیکبخت با اشاره به اینکه مردم کبودراهنگ در شرایطی وارد میدان شدند که مشخص نبود آخر کار چه خواهد شد و این حرکت با پیام امام(ره) از فرانسه مواجه شد، گفت: این عظمت‌ها را باید حفظ کرد و قدردان بود باید از این نشست‌ها علاوه بر پاسداشت شهدا، عایدی هم داشته باشیم البته مردم کبودراهنگ مردم شریف ، بزرگ و دارای انسان های توانمند و صاحب منصبان کشوری هستند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کبودراهنگ نباید شهرستان محرومی در استان باشد، گفت: کبودراهنگ در خودکفایی نقش اساسی و در گردشگری شرایط بسیار خوبی دارد این شهرستان درصنایع روستایی، به ویژه بافت فرش باید فعال شود؛ فرماندار و مدیران در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

نیکبخت گفت: برای ماندگاری روستاییان در روستا طرح تولید پوشاک روستایی را در سطح شهرستان کبودراهنگ پیگیری کنید البته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بزودی برای بررسی مسائل تولیدکنندگان ، در شهرستان کبودراهنگ تشکیل خواهد شد و من درخواست دارم کبودراهنگی ها در شهرستان خود سرمایه گذاری کنند و سرمایه گذار معرفی کنند، همه باید برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس شورای جهانگردی جهان که آبان ماه سال آینده در همدان برگزار خواهد شد گفت:برای توسعه روستایی کبودراهنگ 500 میلیون تومان به شهرستان تخصیص می یابد قطعا کبودراهنگ هیچ چیز کم ندارد و باید توسعه یابد، عزم جدی می‌خواهد و باید سرمایه گذار جذب کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی کشور، اشتغال است و باید همه تلاش خود را بگذاریم تا عنوان محرومیت به هیچ جای این استان اطلاق نشود، گفت: افتخار ما این باشد به این مردم که در قبل از انقلاب و در دفاع مقدس شهید داده اند و بزرگان و علما و نخبگان بسیاری دارند، خدمت کنیم و شاهد روزی باشیم که بیکار نداشته باشیم و عنوان محروم به هیچ جا گفته نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 1556810:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین