پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به بخشی از ابهاماتی که درباره بی‌میلی همای ایرانی برای نشستن در فرودگاه نجف و بدهی هفت میلیون دلاری ایران ایر به طرف عراقی وجود دارد، گفت: این موضوع ربطی به گرانی بلیت هواپیما ندارد.

شعار سال: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به بخشی از ابهاماتی که درباره بی‌میلی همای ایرانی برای نشستن در فرودگاه نجف و بدهی هفت میلیون دلاری ایران ایر به طرف عراقی وجود دارد، گفت: این موضوع ربطی به گرانی بلیت هواپیما ندارد.

علی عابدزاده در حالی که برخی خبرهای غیررسمی از بدهی هفت میلیون دلاری ایران ایر به فرودگاه نجف حکایت دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره مشکلات ایران ایر با فرودگاه نجف اظهار کرد: درخواست ایران ایر، هدایت پروازهایش به سمت فرودگاه بغداد بوده و این سیاستی است که خود شرکت ایران ایر دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: بلیت‌های پرواز در اربعین از تهران به‌صورت رفت و برگشت یک میلیون و 200 هزار تومان و از مشهد به‌صورت رفت و برگشت، یک میلیون و 500 هزار تومان است و قبلاً هم این اعداد را اعلام کرده‌ایم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اگر آژانس‌های مسافرتی این بلیت‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برسانند خاطی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مردم می‌توانند به سازمان هواپیمایی کشوری شکایت کنند و به این موضوع رسیدگی می‌شود.

عابدزاده با تأکید بر اینکه ننشستن پروازهای ایران ایر در فرودگاه نجف ربطی به گرانی بلیت هواپیما ندارد، اضافه کرد: سازمان هواپیمایی ایران مشکلی با سازمان هواپیمایی کشور عراق ندارد؛ این سازمان‌ها زیر نظر دولت‌های دو کشور هستند و مشکلی در فعالیت و تعامل با یکدیگر ندارند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و شرکت‌های عراقی هستند که خودشان تصمیم می‌گیرند به چه فرودگاه‌هایی بروند و چه سرویس‌هایی بگیرند و رابطه تجاری بین شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها برقرار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانکداری اسلامی، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۱۶۱۴۱، www.bankdariirani.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین