پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: حدود ۵۰ طرح نیمه‌تمام در حوزه گردشگری در قم وجود دارد که با افتتاح آن بیش ۸هزار تخت به ظرفیت تخت‌های اقامتی قم افزوده می‌شود.
شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: حدود ۵۰ طرح نیمه‌تمام در حوزه گردشگری در قم وجود دارد که با افتتاح آن بیش ۸هزار تخت به ظرفیت تخت‌های اقامتی قم افزوده می‌شود.

عیسی رضایی ، با اشاره به اهمیت توجه به گردشگری در اجرایی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: محور توسعه استان قم طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موضوع گردشگری در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه تنها نیم درصد اعتبارات استانی صرف موضوع گردشگری می‌شود، ابراز کرد: استان قم در حال حاضر دارای 110 هتل، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر و 150 خانه مسافر است که با توجه به حضور گردشگران بی‌شمار از داخل و خارج کشور این تعداد تخت باید افزایش پیدا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم یکی از دغدغه‌ها در زمینه گردشگری در استان را افزایش ماندگاری مسافر و زائر دانست و گفت: حضور سالانه 20 میلیون مسافر و زائر فرصت مناسبی برای تحریک اقتصادی در استان بوده که در این زمینه ایجاد هتل و هتل آپارتمان می‌تواند نقش برجسته‌ای در این مهم داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه دو هتل عملیات اجرایی آن آغازشده است، تصریح کرد: حدود 50 طرح نیمه‌تمام در حوزه گردشگری در قم وجود دارد که با افتتاح آن بیش هشت هزار تخت به ظرفیت تخت‌های اقامتی قم افزوده می‌شود.

رضایی حضور سالانه 5 میلیون زائر خارجی به کشور را مدنظر قرار داد و افزود: بیش از نیمی از این افراد به شهرهای زیارتی و سیاحتی مشهد، قم و شیراز سفر می‌کنند که سالانه درآمدی بیش از هشت‌میلیاردی برای کشور دارد، که این موضوع نشان از اهمیت توجه به موضوع گردشگری را نشان می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 1558052، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین