پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
دکتر رضائیان‌زاده پیش از این معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بوده است و سابقه مدیرکلی دامپزشکی استان فارس را نیز در کارنامه دارد ...

شعارسال: «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز دوشنبه یکم آبان 96، طی حکمی «دکتر قاسم رضائیان زاده» را به سمت معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پیش از این، دکتر قاسم رضائیان زاده، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

از دیگر سمت های وی می توان به مدیرکل دامپزشکی استان فارس اشاره کرد.

متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر قاسم رضائیان زاده

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون تشخیص و درمان" سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از توان علمی و کارشناسی نیروهای کارآمد آن معاونت با اجرای برنامه های کلان و روش های نوین در جهت ارتقای قابلیت های تشخیص بیماری ها، توسعه شبکه های آزمایشگاهی، اصلاح ساختارهای تولید دارو ومواد بیولوژیک مطابق با استانداردهای بین المللی،توسعه و تعمیق فعالیت های بخش غیردولتی دامپزشکی و با استفاده از ظرفیت فعالان بخش در تحقق اهداف در جهت خوداتکایی کشور گام های موثر بردارید.

توفیق شمار را در مسیر اعتدال گرایی و رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.

دکتر علیرضا رفیعی پور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار:1آبان1396، کدخبر: 37803: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین