پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
دکتر ماکنعلی پیش از این، مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور بوده است ...

شعارسال: «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز دوشنبه یکم آبان 96، طی حکمی دکتر علی‌صفر ماکنعلی را به سمت معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علی‌صفر ماکنعلی متخصص اپیدمیولوژی بیماری های قابل انتقال می باشد و پیش از این، مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

از دیگر سمت های وی می توان به مشاور بین المللی سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (FAO) برای کنترل بیماری های فرامرزی، مشاور اتحادیه اروپا برای برنامه های توسعه دام و مشاور معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد.

متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر علی صفر ماکنعلی

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون بهداشتی و پیشگیری" سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.

شایسته است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سازمان به وی‍ژه توان و استعداد تخصصی کارشناسان ذیربط و با اتخاذ تدابیر مناسب برای استفاده از روش های علمی و روزآمد پایش، مراقبت و کنترل بیماریهای دامی، در نیل به هدف تامین بهداشت دام به عنوان مهمترین مولفه مؤثر در حفاظت از سرمایه دامی کشور اهتمام نمائید. تسهیل و تسریع در امر مهم صادرات و واردات، شفاف سازی و روان سازی گردش کار با استفاده از سامانه های الکترونیک موجود در کنار دقت و جدیت در اعمال ضوابط بهداشتی قرنطینه ای از دیگر امور مهمی است که باید مورد توجه مضاعف قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصل اعتدال گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

دکتر علیرضا رفیعی پور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار:1آبان1396، کدخبر: 37802: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین