پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به‌احتمال بروز پدیده گردوغبار در ۴۸ ساعت آینده در ایلام و مهران، از زائران حسینی خواست ماسک با خود همراه داشته باشند.
شعارسال: سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به‌احتمال بروز پدیده گردوغبار در ۴۸ ساعت آینده در ایلام و مهران، از زائران حسینی خواست ماسک با خود همراه داشته باشند.

مجتبی خالدی در گفتگویی اظهار کرد: عوامل اورژانس در مرز خسروی استقرار یافته اند.

وی با اشاره به وضعیت سایر مرزها، افزود: در مرزهای دیگر نیز آمادگی لازم وجود دارد و موارد مربوط به هواشناسی به صورت دقیق پیگیری و رصد می شود.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به احتمال بروز پدیده گرد و غبار طی ۴۸ ساعت آینده در ایلام و منطقه مهران و کشور عراق از همه زوار خواست جعبه کمک های اولیه و ماسک با خود همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت می توانند به پایگاه های اورژانس مستقر در مرزها برای دریافت ماسک مراجعه کنند.

خالدی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس کشور نیز به مقرهای مورد نظر اعزام شده اند، تصریح کرد: بسیاری از زائرین از مسیرهایی تردد می کنند که فاقد استانداردهای جاده ای است که خواهش می کنیم حتما از جاده های مورد توصیه پلیس تردد کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 4127228 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین