پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح رونق در سال گذشته به ۳۰۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح رونق در سال گذشته به ۳۰۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

داود شهرکی اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات رونق تولید می‌توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به سامانه بهین یاب بخش تامین مالی واحدها و تکمیل مراحل ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز برای ثبت نام و در خواست تسهیلات خود نسبت به ثبت درخواست خود به بخش بازسازی و نوسازی صنایع و معادن در سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی behinyab.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد که دچار مشکلات مالی هستند نیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود برای تسهیلات را ثبت کنند.

شهرکی بیان کرد: این تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می‌شود.

وی افزود: با اجرای طرح رونق در سال گذشته به 302 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی بالغ بر 177 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آبان 1396، کدخبر: 1558952، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین