پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲۸ تن فرآورده خام دامی در چهارمحال و بختیاری ضبط و معدوم‌سازی شد.
شعارسال: مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲۸ تن فرآورده خام دامی در چهارمحال و بختیاری ضبط و معدوم‌سازی شد.

عبدالمحمد اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال در عملیات نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تعداد 1423 مورد نمونه‌برداری که 112 مورد به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی با اشاره به عملیات بازرسی و نظارت بهداشتی در کشتارگاه‌های طیور افزود: در 6 ماهه نخست امسال 3 میلیون و 181 هزار و 310 قطعه طیور کشتار که 46 هزار و 442 لاشه ضبط شده است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حوزه عملیات بازرسی و نظارت بهداشتی در کشتارگاه‌ها دام، در این مدت زمانی 84 هزار و 415 رأس گوسفند و بره، 18 هزار و 620 رأس بز و بزغاله، 4 هزار و 570 رأس گار و گوساله، 43 رأس شتر و 127 قطعه شترمرغ کشتار شده است.

نجاتی خاطرنشان کرد: در حوزه نظارت بهداشتی در کشتارگاه‌های دام 12 هزار و 667 کیلوگرم لاشه خام دامی ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع امسال 28 تن و 130 کیلوگرم انواع فرآورده خام توسط در این مدت ضبط و معدوم‌سازی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آبان 1396، کدخبر: 1558774، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین