پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به بخشی از ابهاماتی که درباره بی‌میلی همای ایرانی برای نشستن در فرودگاه نجف و بدهی هفت میلیون دلاری ایران ایر به طرف عراقی وجود دارد، گفت: ننشستن پروازهای ایران ایر در فرودگاه نجف ربطی به گرانی بلیت هواپیما نداشته و هواپیمایی ایران و عراق مشکلی با هم ندارند.

شعار سال: علی عابدزاده در حالی که برخی خبرهای غیررسمی از بدهی هفت میلیون دلاری ایران ایر به فرودگاه نجف حکایت دارد، درباره مشکلات ایران ایر با فرودگاه نجف اظهار کرد: درخواست ایران ایر، هدایت پروازهایش به سمت فرودگاه بغداد بوده و این سیاستی است که خود شرکت ایران ایر دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و شرکت‌های عراقی هستند که خودشان تصمیم می‌گیرند به چه فرودگاه‌هایی بروند و چه سرویس‌هایی بگیرند و رابطه تجاری بین شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها برقرار است.

عابدزاده با تأکید بر اینکه ننشستن پروازهای ایران ایر در فرودگاه نجف ربطی به گرانی بلیت هواپیما ندارد، اضافه کرد: سازمان هواپیمایی ایران مشکلی با سازمان هواپیمایی کشور عراق ندارد؛ این سازمآن ها زیر نظر دولت‌های دو کشور هستند و مشکلی در فعالیت و تعامل با یکدیگر ندارند.

قیمت بلیت‌های پرواز در اربعین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بلیت‌های پرواز در اربعین از تهران به‌صورت رفت و برگشت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و از مشهد به‌صورت رفت و برگشت، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و قبلاً هم این اعداد را اعلام کرده‌ایم.

عابدزاده با بیان اینکه اگر آژانس‌های مسافرتی این بلیت‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برسانند خاطی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مردم می‌توانند به سازمان هواپیمایی کشوری شکایت کنند و به این موضوع رسیدگی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 4 آبان 96 ، کد مطلب: 13960803002118، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین