پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۹۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی با اشاره آغاز اعزام کاروان‌های دانشجویی گفت: اعزام دانشجویان از فردا آغاز می‌شود.

شعارسال: بهرامی، مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی در خصوص صدور مجوزهای خروج دانشجویان برای پیاده روی اربعین گفت: امروز آخرین مجوزهای درخواست دانشجویان توسط نظام وظیفه صادر خواهد شد به جز دانشجویانی که مشکلات پرونده مانند غیبت و یا اینکه ورودشان سال گذشته ثبت نشده که باید برای تکمیل پرونده اقدام کنند.


وی افزود: از فردا اعزام کاروان‌های دانشجویی به پیاده روی اربعین آغاز می‌شود که در مجموع ۱۰۰ کاروان دانشجویی تاکنون ثبت نام کردند که شامل ۸۰۰۰ دانشجو می‌شود که پیش بینی می‌شود که تعداد دانشجویان بیشتر از این باشد.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی در خصوص اعطای وام عتبات به دانشجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد اربعین دانشگاه‌ها مقرر شد که بسیج دانشجویی دانشجویان شرکت کننده را به نهاد رهبری معرفی کند و نهاد رهبری دانشجویان را به صندوق رفاه برای دریافت وام معرفی کند.

بهرامی یادآور شد: سقف دریافت وام عتبات در طول سال ۳۰ هزار نفر است و پیش بینی ما این است که ۲۰۰۰ نفر وام عتبات دریافت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد خبر643033: ، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین