پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
امام جمعه ایوانکی با بیان اینکه کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی ایوانکی مشکل نقدینگی دارند، گفت: بانک‌ها تسهیلات ارزان در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح وضع تولید در ایوانکی اظهار کرد: ایوانکی در فهرست مهم‌ترین بخش‌های صنعتی کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: وجود شهرک‌های صنعتی، ایوانکی را به یکی از شهرهای صنعتی مهم استان و کشور تبدیل کرده است؛ ولی این مراکز صنعتی همانند کارخانه‌های دیگر در کشور با مشکلات زیادی ازجمله نقدینگی مواجه هستند و این مشکل، بیکاری کارگران و تعدیل نیرو را به همراه دارد.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی ایوانکی مشکل نقدینگی دارند، تصریح کرد: کمبود نقدینگی تنها بخشی از مشکلات این مراکز صنعتی است و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به مشکلات مراکز صنعتی ایوانکی رسیدگی کند.

کشمیر با اشاره به اینکه بانک‌ها برای رفع مشکلات مراکز صنعت وام و تسهیلات ارزان به تولیدکنندگان بدهند، اضافه کرد: باید از این طریق مشکل نقدینگی نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه حمایت از مراکز صنعتی اشتغال‌آفرین است، اظهار کرد: عدم حمایت صنعت معضل بیکاری را در کشور افزایش می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۶۰۰۰۹۰۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین