پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
استاندار هرمزگان گفت: طبق اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان، پروژه احداث پایانه مسافری بندرعباس در اختیار این اداره کل قرار گرفت و فعلا 15 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی جهت تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

شعار سال: ‌فریدون همتی در نشست شورای فنی استان هرمزگان با اشاره به بررسی وضعیت احداث پایانه مسافری جدید شهر بندرعباس، اظهار داشت: مکان فعلی پایانه مسافری بندرعباس نامناسب است و مردم و رانندگان در رفاه نیستند که بر این اساس از سال 84 پروژه احداث پایانه مسافری جدید شهر بندرعباس آغاز شد و بنا بود این پروژه با چهار میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به اتمام برسد.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن روند احداث پایانه جدید مسافری، این پروژه با اشکالات اساسی مواجه شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن کمتر از 50 درصد است و طبق برآوردهای صورت گرفته برای تکمیل آن به 35 تا 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار هرمزگان افزود: برای رفع مشکل این پروژه تصمیم گرفتیم طبق اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان، پروژه احداث پایانه مسافری بندرعباس در اختیار این اداره کل قرار گیرد و فعلا 15 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی جهت تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

همتی تصریح کرد: تمامی اشکالات و مستندات این پروژه جمع‌آوری شده و با توجه اشکالات فنی بسیار زیاد و اعتباراتی که از بودجه عمومی برای این پروژه صرف شده و به نتیجه نرسیده است، پیمانکاران و مدیران وقت که در این پروژه دخیل بوده‌اند، به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: هر پیمانکار، مدیر و ناظر پروژه باید بداند مسئولیت یک پروژه را تا آخر بر عهده دارد و در صورت بی‌دقتی در اجرای پروژه‌ها و صدمه دیدن بیت‌المال باید پاسخگو باشند.

استاندار هرمزگان بر لزوم انتقال صنوف و مشاغل مزاحم و آلاینده و همچنین بنکداران به خارج از شهر بندرعباس تاکید کرد و گفت: در این خصوص نیز راهکارهای مناسب باید بررسی و اجرا شود تا شهروندان دیگر در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند و بر روی زیباسازی شهر بندرعباس بیشتر کار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 7 آبان 96، کد مطلب: 96080703597:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین