پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مدیرکل راه آهن آذربایجان از شکسته شدن رکورد سه ساله بارگیری ترکیبی جاده - ریل در این راه آهن با بارگیری 80 کانتینر 20 فوت خبر داد.شاپور ارصلانی افزود:محموله این کانتینرها که کنسانتره مس معدن سونگون بود در 40 واگن باری به وزن خالص 185 دو تن بارگیری شد.

شعار سال: وی حمل این بار را طولانی ترین بار صادراتی کشور اعلام کرد وگفت : پیش از این، رکورد بارگیری ترکیبی در راه آهن آذربایجان 70 کانتینر در 35 واگن باری بوده است.
مدیرکل راه آهن آذربایجان افزود : این محموله از معدن سونگون در 130 کیلومتری ایستگاه تبریز با کامیون به دپوی کانتینری ایستگاه تبریز انتقال یافت و در این محل برای حمل به اسکله شهید رجایی بندر عباس در واگن های کانتینربر بارگیری شد.
به گفته ارصلانی از این ایستگاه روزانه 1000تن بار در قالب 50 کانتینر با استفاده از 25 واگن لبه کوتاه بارگیری و تا بندر عباس حمل می شود.وی همچنین از بارگیری نخستین پارتی قطعات خودرو شرکت آمیکو در قالب ۳۳ کانتینر باردار از مبدا بندرعباس به مقصد شرکت آمیکو واقع در منطقه آزاد تجاری ارس جلفا خبر داد و گفت: این اقدام در راستای سیاست های راه آهن با هدف کاهش ترافیک جاده و انتقال بار از جاده به ریل انجام شده است.
او با اشاره به این که راه آهن جمهوری اسلامی برای حمل بارهای ترانزیتی بازرگانان در مسیرهای طولانی 50 درصد تخفیف می دهد، افزود : برای انتقال بار از جاده به ریل و براساس سیاست های راه آهن، حق دسترسی به صورت رایگان در اختیار بازرگانان قرار می گیرد.گفتنی است ؛راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 7 آبان 96، شماره: 26854


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
توسعه راه های راه اهن در آذرباجان میتونه تاثیر مثبتی را بر اقتصاد این منطقه و اشتغال جوانان آذربایجان داشته باشد ، امیدواریم دولت بتواند در همه ی استان های کشور چنین اقداماتی را انجام دهد
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
س.ح75
الان کجا رکود نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین