پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های ورزشی و افراد توانمندی در سیستم اداری دارد لذا فدراسیون‌های ورزشی باید زمینه‌های استفاده از این ظرفیت‌ها را تسهیل نمایند.

شعار سال: حامد جولایی شامگاه شنبه در جلسه مسئولین آموزش ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان کردستان که با حضورمدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آموزش یک اصل مهمی در تمام وزارتخانه‌ها و زندگی انسان است که متاسفانه در سیستم آموزشی کشور حتی در وزارتخانه‌های مرتبط و متولی هم به اهداف نرسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: هنوز در نهادینه‌کردن اهمیت آموزش در بین هیأت‌های ورزشی که بیشترین ارتباط را با ورزشکاران و جوانان و نوجوانان دارند موفق نشده‌ایم.

جولایی با بیان اینکه اهمیت و ضرروت آموزش باید در جامعه ورزشی نهادینه شود، گفت: اینکه به برگزاری یک کلاس آموزشی داوری و اخذ مدرک مربیگری درجه سه بسنده کنیم بحث آموزش ابتر می‌ماند.

وی تصریح کرد: آموزش از مهم‌ترین نیازهایی است که باید به صورت جدی دنبال شود و استمرار و به روزبودن آن باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه آموزش امروز در دنیا لحظه به لحظه است و سیستم‌های آموزشی در حال تغییر و بروزرسانی است، اذعان کرد: آموزش مربیگیری در دنیا ثانیه‌ای شده و سیستم‌های آموزشی مدام در حال تغییر و تحول هستند.

به گفته جولایی، متاسفانه ما در بحث آموزش بر همان روال قدیمی خود مانده‌ایم و آموزش در کشور ما نهادینه نشده است.

وی با تاکید بر توجه به بحث آموزش در هیات‌های ورزشی استان، عنوان کرد: در کردستان برای آموزش مربیان سطح ملی و استانی نیاز به برگزاری کارگاه‌های مداوم و مستمر دارد.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه فدراسیون‌های ورزشی به استان‌ها در بحث برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های ورزشی و افراد توانمندی در سیستم اداری دارد لذا فدراسیون‌های ورزشی باید زمینه‌های استفاده از این ظرفیت‌ها را تسهیل نمایند.

جولایی گفت: با وجود این ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص که می‌توانند در حوزه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مثمرثمر باشند ولی در بحث مکان و فضا و تجهیزات ضعیف هستیم.

وی از آمادگی استان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تمامی سطوح خبر داد و افزود: ورزش کردستان در سال 96 به نسبت سال‌های گذشته با پیشرفت خوبی مواجه شده است و تیم‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های برتر هستند.

وی تصریح کرد: اگرچه ورزش استان کردستان روز به روز در حال پیشرفت است اما در زمینه زیرساخت‌ها مشکلات جدی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: کردستان استانی محروم نیست بلکه ظرفیت‌های ویژه آن مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است که باید با اختصاص اعتبارات لازم بستر جهش آن را در عرصه ورزش فراهم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۷۰۰۰۰۴۶ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین