پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
مدیر سابق سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید توافقی ۵۸ هزار تن محصول کشاورزی و دامی استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

شعارسال: محسن اسفندیاری صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه تشکل های بخش کشاورزی و خرید محصولات کشاورزی انجام شده است.

وی از خرید تضمینی هفت هزار و ۵۰۰ تن جو و ۱۲۴ تن کلزا از کشاورزان استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت توسط ۲۲ مرکز خریدگندم ۱۶ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شده است.

مدیر سابق سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی اضافه کرد: در مجموع میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی در این مدت نزدیک به ۵۸ هزار تن بوده که شامل ۸۲ مورد محصولات زراعی، باغی، دامی و پروتئینی می شود.

به گفته اسفندیاری در مجموع میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی استان طی پنج سال گذشته بالغ بر ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت در حوزه کارخانه های بسته بندی، کارخانه شیر، خوراک دام و کارهای زیرساختی دیگر اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

مدیر سابق تعاون روستایی خراسان جنوبی به وضعیت حاد آب در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا طی چند سال اخیر کشت محصولات کشاورزی در خارج از استان و خارج از کشور در دستور کار قرار گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7آبان1396، کدخبر: 4128248: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین