پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و جانشین یدالله صادقی شد.

شعارسال: حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. مراسم معارفه وی برگزار شد و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی او را به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه منصوب و از زحمات یدالله صادقی قدردانی کرد.

وی در کارنامه خود سابقه استانداری بوشهر را دارد. وی همچنین به‌عنوان قائم‌مقام و معاونت بازرگانی داخلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول به فعالیت بود.

بنابراین گزارش بعد از اجرای قانون انتزاع یا تمرکز وظایف بخش کشاورزی و آمدن اختیارت بازرگانی، بخش کشاورزی به وزارت مطبوع خود ( وزارت جهاد کشاورزی) یونس سینکی نیز به وزارت جهاد کشاورزی آمد و به سمت قائم مقام وزیر در امور بازرگانی منصوب شد اما بعد از مدت کوتاهی از این سمت نیز کنار رفت تا این سمت را دوباره امروز در وزارت صنعت بگیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6آبان1396، کدخبر: 1558724: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین