پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
استاندار مرکزی گفت: روند جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان با هدف ستاد فاصله بسیاری داشته و نیازمند اصلاح است.

شعار سال: سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست اعضای کارگروه اشتغال استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در سال جاری باید 970 هزار شغل پایدار ایجاد شود و سهم استان مرکزی از این 10 هزار فرصت شغلی است که کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان باید برای تحقق این مهم به درستی برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: در نشست امروز تنها دو دستگاه توانستند گزارش عملکرد ارائه دهند، روند جلسات در راستای تحقق اهدافی که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دارد، مطلوب نیست که قرار است به زودی در نحوه برگزاری این جلسات تجدید نظر شده و جلسات کارآمدتر و عملیاتی‌تر برگزار شود.

استاندار مرکزی افزود: متاسفانه موازی کاری در بین دستگاه‌ها و جلسات بسیار زیاد است، که باید این روند ترمیم و جلسات کمتر و کارآمدتر شوند.

آقازاده گفت: تلاش داریم ظرف دو هفته آینده این جلسات را با فرمت جدید و شکل جدید و عملیاتی‌تر برگزار کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سهم استان مرکزی از اشتغال سال جاری 10 هزار نفر است، ادامه داد: به منظور ایجاد این تعداد فرصت شغلی 291 میلیارد تومان تسهیلات برای استان مرکزی در نظر گرفته شده که تاکنون برخی از بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات عملکرد خوبی داشته و برخی نیز ضعیف عمل کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۷۰۰۱۵۱۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین