پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مدیرکل ارشاد استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری غواصان دریادل در استان زنجان برگزار می‌شود.

شعار سال: ناصر مقدم امشب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های استان زنجان در ارتباط با نشر فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری غواصان دریادل به شکل منطقه‌ای در استان زنجان است.

وی با اشاره به هزینه‌های برگزاری جشنواره غواصان دریادل ابراز کرد: با توجه به کمبود منابع مالی شاید امکان برگزاری این جشنواره به شکل منطقه‌ای در سال 96 فراهم نشود و امسال به صورت استانی به اجرا درمی‌آید.

سید اسماعیل موسوی، سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری زنجان نیز در این جلسه در مورد نصب المان غواصان دریادل در زنجان تصریح کرد: طراحی اولیه این المان به تهران رفته است و باید کاری هنری و تأثیرگذار انجام شود.

مرتضی صفری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان نیز در این جلسه انتشار کتاب‌های متعدد در حوزه ایثار و شهادت را ارزشمند خواند و گفت: صدا و سیما آمادگی دارد پیوست تبلیغ رسانه‌ای را برای این آثار انجام دهد.

وی به ساخت مستند داستانی شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشور در صدا و سیمای مرکز زنجان اشاره و تصریح کرد: این سریال در 13 قسمت 45 یا 50 دقیقه‌ای تولید و ساخته می‌شود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان اعتبار مورد نیاز برای تولید سریال شهید دکتر مجید شهریاری را 1.5 میلیارد تومان برشمرد و گفت: این برنامه فاخر در تراز پخش از شبکه‌های ملی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه عوارضی زنجان قزوین و زنجان تبریز بسترهای مناسبی برای تبلیغ حوزه ایثار و شهادت و مفاخر استان زنجان دارد بیان کرد: باید اقدامات تبلیغی و حجمی مناسبی برای انتقال مفاهیم انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 1559768 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین