پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
استاندار سمنان گفت: برنامه‌های پیشگیری از تهدیدات دشمن در قالب پدافند غیرعامل در استان سمنان اجرایی می‌شود.

شعار سال: محمدرضا خباز ظهر یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار داشت: امروزه جنگ از حالت نظامی خارج و در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سایبری، شیمیایی و غیره تبدیل‌ شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره از هر فرصتی برای آسیب زدن به این نظام استفاده می‌کند افزود: مدیران و مسئولان نظام باید برای تبدیل کردن تهدیدهای دشمن به فرصتی برای رشد و توسعه و پیروزی بر این توطئه‌ها اقدام کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین چالش‌های این کشور چالش اقتصاد است که تنها راه‌حل آن اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل یک اصل برای حفاظت از زیرساخت‌های کشور است تصریح کرد: برنامه‌های پیشگیری از تهدیدات دشمن در قالب پدافند غیرعامل در استان سمنان اجرا می‌شود چراکه این مسئله در راستای تقویت قدرت دفاعی در مقابله با هجمه‌های دشمنان نیز مؤثر است.

خباز با بیان اینکه امنیت و آرامش یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است یادآور شد: حفظ امنیت و ایجاد آرامش در جامعه از رسالت‌ها مهم دولت است و تخریب زیرساخت‌های این مهم نیز در اولویت اهداف دشمنان قرار دارد.

وی اضافه کرد: اقدامات ما باید به‌گونه‌ای باشد که هیچ قدرتی نتواند فکر حمله و تجاوز به کشور را داشته باشد.

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت تحقق اصول پدافندی اذعان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی پدافند غیرعامل ظرفیت خوبی برای تحقق این مسئله دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 1559466 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین