پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
استاندار هرمزگان از فعاليت مرکز سرمايه گذاري در اين استان خبر داد.

شعار سالاستاندار هرمزگان از فعاليت مرکز سرمايه گذاري در اين استان خبر داد.

دکتر فريدون همتي در پنجاه و هفتمين نشست كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان هرمزگان با بيان اينكه يكي از مشكلات موجود در استان هرمزگان فرآيند طولاني صدور مجوزها و استعلامات سرمايه‌گذاري است، افزود: در اين زمينه قرار شده مركز خدمات سرمايه‌گذاري در هرمزگان فعال شود.
وي ادامه داد: اين مركز در يك ساختمان مستقل استقرار مي‌يابد و نمايندگان تام‌الاختيار دستگاه‌هاي اجرايي نيز در آن حضور مي‌يابند و در اين مركز بايد طي2 هفته مجوزهاي مورد نياز سرمايه‌گذاري براي متقاضيان در هرمزگان صادر شود و همچنين شرايطي را فراهم كنيم كه سرمايه‌گذاران به صورت سيستمي نيز درخواست‌هاي خود را ارائه دهند.
استاندار هرمزگان افزود: با اين اقدام بخش زيادي از دغدغه‌ها و مشكلات سرمايه‌گذاران در استان هرمزگان بر طرف خواهد شد.
همتي اضافه كرد: مديريت عالي استان هرمزگان با تمام توان از سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي حمايت مي‌كند و شرايط را براي تسهيل و حمايت از اين بخش فراهم مي‌كنيم.
وي بيان داشت: تلاش مي‌كنيم تا شرايط روان و پرجاذبه‌اي براي سرمايه‌گذاري و فعاليت‌هاي اقتصادي در بخش‌هاي صنعت، گردشگري، كشاورزي و مسكن در استان ايجاد شود و توليد و اشتغال در هرمزگان رونق بيشتري پيدا كند.
استاندار هرمزگان به رتبه هرمزگان در طرح بهين‌ياب اشاره كرد و گفت: استان هرمزگان با پرداخت 16 ميليارد تومان تسهيلات رفع موانع توليد به 32 طرح و واحد توليدي از ابتداي سال جاري تاكنون، در رتبه 12 طرح بهين‌ياب قرار دارد.
همتي ياد‌آوري كرد: پرداخت تسهيلات به 180 طرح صنفي، صنعتي، گردشگري و كشاورزي با اعتبار38 ميليارد تومان به تصويب رسيد كه بانك‌هاي استان بايد همكاري لازم را در پرداخت تسهيلات رفع موانع توليد داشته باشند.‏

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه اطلاعات ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:26855، www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین