پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
امام جمعه مراغه کفت: مسئولان و مديران ادارات و نهادها، بايد رضايت الهي و خدمتگزاري به مردم را در اولويت قرار دهند و از پايمال کردن حقوق ديگران پرهيز کنند.

شعار سال: مسئولان و مديران ادارات و نهادها، بايد رضايت الهي و خدمتگزاري به مردم را در اولويت قرار دهند و از پايمال کردن حقوق ديگران پرهيز کنند. عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه که در نشست شوراي اداري اين شهرستان سخن مي گفت ، افزود : مديري که به شخص يا جناحي وابسته باشد و در مسير خدمتگزاري متعهدانه و خالصانه حرکت نکند، شايستگي آن مسئوليت را ندارد.

آيت الله محمدتقي پورمحمدي همچنين توجه به حقوق مردم، خداترسي، تعهد، ايمان، تقوا و اتحاد را اساس کار و ويژگي هاي بارز مديران و مسئولان نظام اسلامي دانست .وي با تاکيد بر لزوم اتحاد و انسجام بين آحاد مردم و مسئولان افزود: نعمت بزرگ و الهي جمهوري اسلامي را فقط با اتحاد و همدلي بين آحاد ملت و مسئولان مي توان حفظ و بر اقتدار آن افزود.

امام جمعه مراغه همچنين با اشاره به اظهارات رئيس جمهوري آمريکا عليه سپاه گفت : هجمه هاي نظام سلطه عليه سپاه پاسداران ، به دليل شکست هاي متوالي در منطقه و خنثي شدن توطئه هاي شوم آنان توسط اين نهاد مقدس است.نماينده مردم مراغه و عجب شير در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست ياد آورشد : هجمه هاي دشمنان ، به دليل پايبندي ملت بزرگ ايران به آرمان ها و ارزش هاي اسلامي و ديني است.

علي جليلي با اشاره به اين که شهيدان الگوهاي بي بديل خدمت به مردم و ايستادگي در برابر ظلم و جور، براي عالم بشريت هستند، گفت: اگر شهيدان امروز زنده بودند، اجازه نمي دادند که صاحبان قدرت خود را ارباب و ولي نعمت مردم بدانند.

در ادامه مسئول ستاد پشتيباني از مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به نقش مشارکت مردمي در حمايت از جبهه مقاومت اسلامي ياد آورشد : مردم استان در سال هاي اخير حمايت هاي خوبي از مدافعان حرم داشته اند.

سرهنگ پاسدار عباسقلي احمدزاده افزود: آذربايجان شرقي هم اکنون رتبه برتر کشوري را در زمينه پشتيباني از جبهه مقاومت اسلامي و مدافعان حرم دارد .

ظفر محمدي فرماندار مراغه نيز در اين نشست با اشاره به فرارسيدن فصل سرما ، خواستار آمادگي بيشتر دستگاه هاي خدمات رسان براي مقابله با هرگونه حادثه و نيز خدمات رساني مناسب به مردم شد.مهدي نوائي رئيس اداره ورزش و جوانان مراغه نيز با تشريح عملکرد بخش ورزش همگاني و قهرماني اين شهرستان، گفت: امسال با تلاش هيات هاي ورزشي و برنامه ريزي هاي انجام شده، جايگاه ورزش مراغه از رتبه شانزدهم استاني به رتبه سوم ارتقا ء يافت .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 26856، www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین