پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۹۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت سؤال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.

شعارسال: بهروز نعمتی با اشاره به وضعیت سؤال نمایندگان از رئیس جمهور درخصوص عدم پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین و برخی مؤسسات مالی و اعتباری دیگر، گفت: پیش از این آقای پزشکیان مأمور شد تا با وزرای مربوطه و رئیس بانک مرکزی به مشکل سپرده گذاران رسیدگی کند که راه حل هایی نیز ارائه شد.

دستور سه قوه به بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین، آخرین اقدام است/ درصورت تعلل سؤال از رئیس‌جمهور به جریان می‌افتد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: بعد از عدم نتیجه گیری از این طریق دکتر لاریجانی از طریق سران سه قوه وارد شد که مشکل عمده برطرف شد یعنی مشکل بیش از 95 درصد سپرده گذاران که تا 200 میلیون تومان طلبکار بودند، حل شده است.

وی افزود: بانک مرکزی باید طی این چند روز مشکلات سپرده گذاران را زودتر برطرف کند چون موافقت سران سه قوه را نیز دارد لذا اگر باز کوتاهی صورت گرفته و مطالبات از سوی بانک مرکزی به عنوان آخرین اقدام پرداخت نشود، مجددا سؤال از رئیس جمهور در مسیر قرار می گیرد.

درخواست سؤال از رئیس‌جمهور برای وضعیت دریاچه ارومیه به هیأت رئیسه تحویل نشده است

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جمع آوری امضا برای طرح سؤال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص امضا جمع آوری شده اما هنوز طرح درخواستی به همراه امضاها به هیأت رئیسه تحویل داده نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کدخبر: 354324، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
وقتی که هنوز همان فرمول قبلی ظالمانه و مستبدانه بانک مرکزی برای سپرده گذاری موسسه مجاز کاسپین اعمال می شود که باعث از میان رفتن سرمایه مردم می شود چگونه اقایان دم ازحل مشکل می زنند . پس از یک سال شرایط همانی است که بانک مرکزی از ابتدا بر مردم تحمیل کرده بود و سپرده گذاران بیگناه که سپرده های خود را در خطر می دیدند به ان اعتراض کرده و همچنان اعتراض می کنند . نهاد های حکومتی باید بانک مرکزی را مجبور به جبران اشتباهات و دروغها و مغلطه های خود و احقاق حق سپرده گذاران نمایند و در غیر اینصورت در گناه بزرگ از میان بردن حق الناس شریک هستند هر چند که شرایط موجود ثابت کرده است تنها چیزی که مسئولین دولت و بانک مرکزی به ان مقید نیستند همان احکام الهی و اسلامی است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین