پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
درودیان گفت: یک تولیدکننده را میشناسم که 130 کارگر بیمه شده برایش کار می‌کردند اما الان 100 کارگرش را تعدیل کرده و تنها با 30 کارگر باقی مانده تولید را انجام می‌دهد

شعار سال: مجتبی درودیان،رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران  بیان داشت: واردات تمامی بخش‌های پوشاک از جمله تولید پیراهن را متضرر کرده است، اما آن چه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که حتی کالای قاچاق هم متأسفانه به صورت قانونی وارد کشور می‌شود.

وی افزود: به طور مثال قوانین گمرک و پایین آوردن تعرفه‌ها موجب شده است تا کسانی که تا دیروز کالای قاچاق وارد کشور می‌کردند امروز بسیار راحت‌تر از گذشته جنس‌های خارجی خود را وارد بازار داخلی کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: در حال حاضر کالاهای وارداتی 50 درصد سهم بازار پیراهن را در دست دارند و همین موجب شده است که هر روز کارگاه‌های تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند.

درودیان خاطرنشان کرد: رکود هم مشکل دیگری است که موجب شده تا کارگاه‌های تولیدی با مشکلات زیادی مواجه شوند، با شرایط موجود تقریبا 40 درصد کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده‌اند و بقیه نیز با تعدیل نیرو و پایین آوردن ظرفیت تولیدشان سرپا مانده‌اند.

وی تصریح کرد: یک تولیدکننده را میشناسم که 130 کارگر بیمه شده برایش تولید انجام می دادند اما در حال حاضر 100 کارگرش را تعدیل کرده و تنها با 30 کارگر باقی مانده تولید را انجام می‌دهد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: حتی یکی از تولیدکنندگان که عضو هیئت مدیره خودمان هم بود با 55 کارمند تولیدی خود را تعطیل کرد. بنابراین چنان چه دولت حمایت نکند به زودی مشکلات بیشتری در حوزه تولید خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:2108818، www.navadeeghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
وزارت علوم رشته ای به نام مدیریت کسب و کارهای کوچک را در برخی از دانشگاها قرار داده.به عقیده ی بنده قبل از ایجاد یک رشته ی جدید در دانشگاه باید یک همسو سازی و برآورد نیاز توسط وزارت علوم و اقتصاد و بازرگانی صورت بگیره تا اینجوری تولید داخلی ما ضربه نخوره.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین