پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
استاندار سمنان گفت: آموزش پدافند غیرعامل به‌صورت مدرسه محور در استان سمنان برای ارتقا آمادگی دانش آموزان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه برگزار می‌شود.

شعار سال: محمدرضا خباز پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تجلیل از مدیران برجسته و سه استاندار به‌عنوان استان برتر در اجرای اصول پدافندی اظهار داشت: استان سمنان رتبه اول را دراین‌باره به خود اختصاص داد و این در حالی است که استان کرمان رتبه دوم و استان قم رتبه سوم را در حوزه پدافند غیرعامل کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان سمنان در حوزه پدافند غیرعامل اقدامات بسیاری خوبی را در ظرف یک سال گذشته انجام دادند اذعان کرد: پدافند غیرعامل در این مدت به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم نهادینه‌ شده و باید برای ترویج آن در جامعه تلاش بیشتری کنیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه مقام معظم رهبری در 14 سال گذشته دستور تشکیل پدافند غیرعامل را صادر کردند افزود: دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل در مدارس استان سمنان به‌صورت مدرسه محوری برای مقابله با حوادث غیرمترقبه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل به‌منظور مصونیت از جان و تن انسان است یادآور شد: هر انسان برای دوری از خطرات باید کارهایی را انجام دهد که در امور مختلف هیچ خطری او را تهدید نکند و این برنامه را باید در جامعه نیز فراهم و اجرا کنیم.

خباز در ادامه با اشاره به برخی رویکردهای دولت در برجام و مقابله با آمریکا بیان کرد: اگر در برجام احساس کنیم که منافع ما به خطر افتاده است و از حالت برد برد خارج‌شده و جمهوری اسلامی ایران در آن منافعی ندارد بدون تردید از برجام خارج می‌شویم.

وی افزود: بدعهدی آمریکا به‌عنوان لکه ننگ دیگری در تاریخ آمریکا ثبت‌شده است و این مسئله در وسعت جهانی حیثیت این کشور را برد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرکت در نمایشگاه مطبوعات تهران و بازدید از غرفه استان سمنان بیان کرد: غرفه استان سمنان به‌صورت مردمی و با اداره خبرنگاران برپاشده و این مسئله استان ما را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه غرفه مطبوعات استان سمنان از رونق و کیفیت بیشتری در مقایسه با سایر غرفه‌ها برخوردار بود تصریح کرد: خبرنگاران آسا خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و دستاوردهای آنان را برای بازدید عموم قراردادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 1561185 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
به جای این کارا دانش آموزای دبیرستانای شهر سمنان و به صورت نوبتی میبردن یه تئاتر یا یه کنسرت.یه نهادی دلیل ضرورت آموزش پدافند غیر عامل و الان توضیح بده؟!!!!!!!!!!!.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین