پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
استاندار ایلام از عموم دستگاه های اجرایی استان خواست عملکرد اشتغالزایی را در سامانه رصد ثبت کنند.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده استغال استان برای سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر است و سهم هر دستگاهی نیز مشخص است.

وی افزود: سامانه رصد برایث آگاهی بخشی از عملکرد هر دستگاه در زمنیه اشتغالزایی تعیین شده ولی برخی دستگاه ها در وارد کردن اطلاعات مورد نیاز کوتاهی می کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: باید حداکثر تا پایان آبان ماه عملکرد خود را در زمینه اشتغال ایجاد شده در این سامانه وارد و بیان کنند و پس از این تاریخ از هیچ دستگاهی قابل پذیرش نیست.

سلیمانی ادامه داد: عملکرد دو هزار نفر تاکنون در سامانه رصد ثبت شده که نشان می دهد یا دستگاه ها عملکرد موفقی در زمینه اشتغالزایی نداشته اند یا اطلاعات را وارد سامانه نکرده اند که باید در این زمینه شفاف سازی شود.

وی سهم اعتبارات استان را در کشور معادل ۳،۵ درصد ذکر کرد که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4131071 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین